Sunday, March 6, 2011

KELUAR KOTA RAMAI-RAMAI

Seronok juga sekali-sekali keluar kota bersama kawan-kawan lama serta keluarga masing-masing.  Kali ini lebih ramai bersetuju untuk pergi ke Bukit Merah Town Resort di Perak sana.  Seramai sebelas keluarga turut ikut bersama.

Macam-macam aktiviti telah dijalankan.  Tetapi tak boleh la pulak nak menunjukkan gambar di sini sebab aktiviti ini melibatkan beberapa VIPs yang tidak suka dipublisitikan.  Memang kami semua terikat dengan janji yang telah diikrarkan.

Kalau rajin, mungkin saya cuba cari gambar yang tidak ada seorang pun VIP-VIP berkenaan.  Mungkin sukar juga sebab banyak gambar diambil secara berkumpulan.

Apapun, hujung minggu ini menceriakan kami sekeluarga.

8 comments:

Zizaq said...

Salam Raisa.
Seronok betul bunyinya! Hehe.

KERI said...

Salam Raisa.
Kalau dah rasa seronok, bagus laa!

DDrfauziah said...

Aslmkm Rai.
:) Alhamdulillah, semua ceria bahagia.
Harap2 tak tercemar noda!

ROHA said...

Salam Kak Raisa.
Ehhh seronok laa!

Sanna said...

Salam Raisa.
Seronok tu!

ASAN said...

Salam Raisa.
Memang seronok pergi berkelah & riadah bersama keluarga & kawan.

SITIJA said...

Salam Raisa.
So ni cuti ke mana pula?

BID said...

Aslmkm.
Seronok ya.
Ni cuti, banyak tempat boleh pergi.