Friday, September 24, 2010

MEMANG RAYA SEBULAN

Hari ini ada saudara lain pula telefon nak datang beraya pada hari minggu esok.  Nak kata apa.  Memang betul Raya sebulan.

Saya nak buat lontong resipi rakan blogger ddrfauziah.  Nampak menyelerakan dan kerjanya tak susah sangat.

Yang lecenya mereka ada permintaan pula tu.  Mereka nak makan bingka ubi kayu.  Ada ke nak datang beraya nak makan bingka ubi kayu.  Aduh!

6 comments:

Sanna said...

Salam Raisa.
Layan saja la! Hehe.

RAM said...

Salam Raisa.
Nak buat macam dah orang nak datang.
Agaknya bila kita pergi beraya orang pun serupa la ya!

CIKDAH said...

Aslmkm.
Selamat Hari Raya. Maaf zahir & batin.

DDrfauziah said...

Aslmkm.
:) Selera kita tak selalunya sama. Mereka request mesti kerana sedap la.

DANZ said...

Salam Raisa.
Ya betul kata kak G .. mesti sedap bingka ubi ni! :)

ainnoraini said...

salam raisa....
saye suke bingka ubi...tapi tak semua buat sedapkan...