Thursday, April 21, 2011

TERINGIN NAK MAKAN

Macam orang kempunan pula.  Sudah tiga hari rasa teringin sangat nak makan masak lemak pisang muda.  Gerai jualan makanan pun tak menjual masakan ini.

Jadi pagi tadi saya pergi ke pasar Chow Kit mencari pisang.  Mahu tak mahu kena buat sendiri saja.

Jadi tengahari puas la makan masak lemak pisang ni.  Oleh sebab terlupa beli udang, taruh ikan bilis dengan tauhu saja.  Lihatlah hidangannya di bawah.


7 comments:

ZAZA said...

Salam Raisa.
Sesekali memang sedap. Bila pedas, lagi terangkat!

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Hmmm ... sedap tu!
I jarang buat sebab tak berbaloi la ... selalu beli saja RM 2 - 3.

KUYA said...

Salam kenal.
Masuk melalui pintu laman DDrfauziah ni.

RAISA said...

Salam semua.
Tq kerana sudi jengah & tinggal komen ya.
Saya sudah berkunjung balas.

ALIA said...

Salam ziarah.
Tukar2 selera. Hehe.

RAISA said...

Salam semua.
Tq ya.
Saya sudah berkunjung semua rakan2.

Panglima Muda said...

orang baru kawin pasti teringin, orang yang dah lama kawin dan banyak anak macm kita masih juga teringin ,,,, makan lah...........