Monday, May 3, 2010

CERITA DI MINDA

Di dalam kepala ini ada macam-macam cerita.  Tinggal nak ambil yg mana satu saja.  Agaknya itulah masaalah sebenar saya kerana tak pandai nak berkata-kata, apalagi nak terjemahkan dalam bentuk tulisan.

Harap-harap lama kelamaan saya akan semakin lancar membuat nukilan di sini.  Kata kawan blogging akan segera membuat saya terbiasa.  Semoga begitulah hendaknya.


6 comments:

CIKDAH said...

Aslmkm.
Hehe .. tulis jer ler!

ASAN said...

Salam.
Gitu pulak! Ala tulis je .. janji jgn yang merapu & fitnah!

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Tulis saja ikut ikhlas dari hati. :)
Minta maaf la, Kak G nak tegur skit ... gambar blog Raisa tu gambar perayaan di Beirut ... takut je la jd isu sensitif. :(

Sanna said...

Salam.
Saya pun ada masaalah yg sama. Macam2 cerita ada, tp nak tulis, rasa tersekat2 pula.
Benar ke kata DDrfauziah sp di atas? Jika benar, elok juga segera tukar sebelum ramai lg perasan & marah pulak!!

DANZ said...

Salam.
Fikir tulis gaye biasa bercakap je le.
Hmm .. jika Kak G berkata begitu, betul la tu. Baik la pastikan!

RAISA said...

Salam CIKDAH & ASAN - tk di atas cadangan ya.

Wkmslm DDrfauziah - mohon maaf. Saya tak tahu sebenarnya. Guna sbb nampak cantik. TK byk di atas
teguran.

Salam Sanna & DANZ - tk byk di atas saranan & pandangan.