Wednesday, December 22, 2010

NAK KONGSI MASAK JUGAK LA. :)

Bila hujan-hujan dan sejuk begini, perut pun asyik lapar saja.  Takkan pula nak ulang makan nasi kan.  Baru kena masuk 'Biggest Loser' pulak nanti.  :)


Kebetulan ada la udang lagi sedikit.  Jadi dengan rasa malasnya, pergi ke dapur buat juga la cucur udang yang tak berapa nak ada udang.  Tapi makan panas-panas dengan sos cili memang rasa sedap.  Hehe.

Sudi-sudikanlah ikut makan ya. :)

7 comments:

CIKDAH said...

Aslmkm.
Hehehe .. boleh! boleh!
Cucur udang yang jual di kedai langsung tak ada udang pun! :)

ASAN said...

Salam Raisa.
Panas2 lagi sedap kan?

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Setuju ini snek favorite ramai.

ROHA said...

Salam ziarah.
Hehe .. sedap!
Mudah senang pulak tu!

Sanna said...

Salam Rai.
Kalau lapo, memang boleh sesangat la! Hehe.

KERI said...

Salam Raisa.
Memang favourite!

Sunah Mohammad said...

salam ziarah kat sini~ sedapnye~~ tapi tak leh makan udang, alergi~ huhu..saya follow blog ni ye~