Monday, June 7, 2010

GEMBIRA ARTIS

Aziz M Osman & Puteri Lily Selepas Akad Nikah

Akhir-akhir ni banyak sangat cerita-cerita negatif dan tidak menyenangkan mengenai artis.  Jadi adalah satu perubahan angin yang baik bila mendengar berita tentang perkahwinan Aziz M Osman dan pertunangan Jimmy Shanley dengan pasangan masing-masing.

Semalam Aziz M. Osman, 48, pengarah filem yang tersohor di abad kini, selamat diijabkabulkan dengan pelakon baru, Puteri Lily, 21, atau nama sebenarnya Puteri Sarbainun Lokman di Masjid Negara.  Walaupun Puteri Lily muda setahun daripada anak sulung Aziz, tetapi Aziz dan bapa mertuanya yakin Puteri Lily adalah seorang yang matang.

Puteri Lily adalah anak kepada pengarah teater, Lokman Abd. Ghani.  Semua yang berkenaan yakin perhubungan ini adalah petanda baik.  Semoga begitu hendaknya.

Sementara itu Jimmy Shanley pula diberitakan akan mengikat tali pertunangan dengan gadis pilihannya.  Walaupun berita ini masih belum resmi tapi ada sumber sudah mendapat kad jemputan ke majlis pertunangan Jimmy seperti di gambar bawah ini.

Kad Jemputan Jimmy

Majlis itu nanti akan diadakan pada hari Jumaat ini di Sungai Buloh, Selangor.  Bakal tunangannya ialah Suhaila Eliani Datuk Suhaimy. Suhaila dikatakan anak kepada seorang pengasas produk kecantikan yang popular.

Sama-samalah kita mendoakan kedua-dua pasangan artis kesayangan ramai ini.  Selamat kepada Aziz M Osman dan Jimmy Shanley serta pasangan mereka masing-masing.

1 comment:

Nori said...

Salam perkenalan.
Ya, jodoh pertemuan di tangan Tuhan.